.
Výběr kategorie a vozu
1.
Z naší nabídky si vyberte vhodné vozidlo
Kontaktujeme Vás
2.
Vyjasníme si veškeré požadavky a podmínky pronájmu a připravíme smlouvu
Vyřízení smlouvy
3.
K uzavření smlouvy budete potřebovat občanský průkaz a řidičský průkaz
Předání vozu
4.
Auto si vyzvednete na jedné z našich poboček v Říčanech u Prahy nebo na Praze 4 v Braníku. Užívejte si nový vůz, a když budete něco potřebovat, kontaktujte nás prostřednictvím emailu pujcovna@lennermotors.cz nebo telefonu +420 601 313 678
Vrácení vozu
5.
Zkontrolujeme stav současného vozu a podepíšeme předávací protokol.
Výměna vozu
6.
Vracíte vůz a chcete si zapůjčit jiný model? S původním autem přijedete a s novým odjedete během chvíle. Případný rozdíl v ceně (dle kategorie) bude jen jednoduše přeúčtován, stejně jako nová výše měsíčních splátek.
Mam naprosto skvělou zkušenost, kdy jsem měla potíže s autem. Jednání bylo rychle a neuveritelne mile. Skvělá komunikace jak se slečnou asistentkou po telefonu, tak panem Zajickem na prodejně. Děkuji za vyzehleni problému, který mi způsobili v predchozim autorizovaném servisu. Shrnu to jednoduše - už nikdy nikam jinam. Díky moc.
Zákazník
Hyundai Lenner jsem si vybral pro velmi vstřícný přístup servisu pana Jiřího Kramarenka - na rozdíl od jiných mi nabídli rychlé řešení servisní události na vozidle, které jsem zde nezakoupil (jinde mě odmítli, případně mi nabídli neúměrně dlouhou čekací dobu). Na základě této pozitivní zkušenosti jsem se rozhodl zde zakoupit i nový vůz a prodej proběhl naprosto perfektně, do detailu jsme probrali všechny specifikace, vyšli mi ve všem vstříc, dali velice slušnou cenu (Veronika Vlaevová). Jednoduše velká spokojenost a mockrát díky!
Zákazník
Jako vlastník staré, ojeté a poněkud zanedbané I20 jsem nutně a rychle potřeboval vyřešit problém s unikajícím olejem. Naštěstí mě napadlo zavolat do Hyundai Říčany. Přesto, že měli plný kalendář, tak mě vzali aspoň na diagnostiku a nakonec mi dali i termín na opravu. Na parkovišti jsem se se svým autem cítil jako Popelka, ale uvnitř jsem byl za váženého Klienta. Úmyslně píšu velké "K" protože servisní technik Dominik byl ochotný, vstřícný, hledal a našel řešení mých problémů. Vlastně mě svým skvělým přístupem vychovával (je mi 52 let), příště už auto nebudu zanedbávat. Děkuji a moc rád se k vám budu vracet.
Zákazník
Všem příznivcům Hyundai doporučuji Lenner v Říčanech. Jednala jsem s panem Vycpálkem a musím sdílet nadšení z jeho velmi profesionálního, lidského a milého přístupu. Doporučuji na 100%
Zákazník
Lenner doporučuji. Servis, záruční opravy a celkový přístup na skvělé úrovni. Přijímací technik pan Kůta např. při řešení záručních oprav byl velmi ochotný, vše vysvětlil a pravidelně informoval.
Zákazník
17.6 jsem přijel na pravidelný servis a naprostá spokojenost :) Velká chvála pro pana Dominika Kůtu (servisní technik) za jeho bezvadný přístup, který byl přátelský a profesionální zároveň!
Zákazník
Naprosto úžasné a vstřícné jednání s klienty. Auto jsem měl doslova 10 dní od prvního telefonu na operativní leasing se vším všudy, včetně testovací jízdy. Bylo mi ve všem, co jsem chtěl, plně vyhověno. Doporučuji
Zákazník
Dobrý den, chtěli bychom tímto opravdu velice poděkovat za skvělý a naprosto profesionální přístup celého týmu společnosti Lenner Motors Říčany. Již 8 let jsme jednateli vlastní firmy a po celou dobu jsme držiteli vozů Hyundai. Ke společnosti Lenner Motors jsme se dostali před více než 5 lety, kdy nám operativně a velice rychle pomohli vyřešit nehodu jednoho z našich vozů. Od té doby všechny naše vozy jezdí jenom k nim 😃👍.....
Moc děkujeme Petr a Honza.
Zákazník